DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Škoda 130 LR

Škoda 130 LR...

 

Karoserie:    Odlehčený, vyztužený, izolačních a protihlukových nátěrů zbavený čtyřdveřový sedan s ochrannou konstrukcí. Dveře, přední kapota a zadní kapota potaženy hliníkovým plechováním. Čelní okno vícevrstvé lepené ostatní okna vyrobena z makrolonu síly 4 mm. Na zadním čele a hraně zádi střechy umístěny spoilery pro lepší proudění vzduchu ke vzduchovým filtrům sání motoru. 

 

Interiér:     Původní sériová palubní deska byla nahrazena hliníkovou potaženou flokem včetně záměny zapalovací skřínky za startovací tlačítko umístěné na středový tunel mezi sedadla. Sériová sedadla demontována a nahrazena anatomickými vč. šestibodových 3,5“ bezpečnostních pásů. Mechanická ruční brzda byla vyměněna za hydraulickou. Pozměněn byl i sklon a vzdálenost volantu. Sériová pedálová konzole byla nahrazena za vahadla osazena dvěma brzdovými válci wilwood pro možnost nastavení brzdného účinku na jednotlivé nápravy (přední-zadní). Původně umístěná palivová nadrž (pod zadními sedadly) byla zaměněna za bezpečnostní ATL nádrž a přemístěna do zavazadlového prostoru.

 

Podvozek:    Veškeré rozvody kapalin (brzdy, spojka, benzín) jsou taženy interiérem vozu pomocí měděných trubek nebo opletených (pancéřových) hadic. Přední i zadní náprava je osazena kotoučovými brzdami se čtyřpístkovými brzdovými třmeny. Jako tlumení byly použity tlumiče a pružiny od firmy HP sporting. Přední náprava ( hnaná ) je kompletně vyvařená, uložena na tvrdých gumách a stabilizátoru průměru 19 mm. Řízení je hřebenové ale oproti civilní verzi je použit strmější převod. Zadní náprava ( hnací) dvě trojúhleníková ramena s osou kyvu 10° a uložením v domcích umístěných přímo do karosérii vozu. Přenos hnací síly z převodovky na kola je zprostředkován pomocí hnacích hřídelí typu löbro.

 

Převodovka:  Podélně uložená, pětistupňová, synchronní se samosvorným diferenciálem a stálým převodem 4,22. Pro jednotlivé převodové stupně byla použita ozubená kola dle homologačního listu – úprava p. Sixta.

Motor: